Керівник учнівського самоврядування

Гринько Віра Андріївна

 


      ФУНКЦІЇ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

 

СОЦІАЛІЗУЮЧА:САМОРЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ; ІНТЕРЕСИ ДО НАВЧАННЯ; СОЦІАЛЬНО – ГРОМАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ; ВИЯВЛЕННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ЯКОСТЕЙ.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО – ПРАКТИЧНА: РЕГУЛЮВАННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.

 

САМОАКТИВІЗАЦІЯ: ЗАЛУЧЕННЯ ЯКНАЙБІЛЬШОЇ КІЛЬКОСТІ УЧНІВ ДО УЧАСТІ В РОБОТІ ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ.

 

ІННОВАЦІЙНА: ТВОРЧІСТЬ, КРЕАТИВНІСТЬ, НЕОРДИНАРНІСТЬ, РІШЕННЯ, НОВІ ІДЕЇ, НОВІ МЕТОДИКИ.

 

КОМПЕНСАЦІЙНА:ЗАДОВОЛЕННЯ БІЛЬШОЇ КІЛЬКОСТІ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ САМОРЕГУЛЮВАННЯ:ВПЛИВ АКТИВУ НА КОЛЕКТИВ, СИСТЕМАТИЧНЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ.

 

ПРИНЦИПИ САМОВРЯДУВАННЯ ДІТЕЙ ТА  УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

® КОМУНІКАТИВНО – ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ДОРОСЛИМИ;

® АКТИВНІСТЬ;

® САМОДІЯЛЬНІСТЬ;

® СВІДОМІСТЬ;

® ВІДПОВІДНІСТЬ ВІКОВИМ ОСОБЛИВОСТЯМ;

® ДОБРОВІЛЬНІСТЬ;

® ВІДКРИТІСТЬ;

® ПЕРМСПЕКТИВНІСТЬ;

® ВЗАЄМОЗВЯЗОК;

® ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ;

® САМОСТІЙНІСТЬ;

® РІВНІСТЬ ТА СПІВПРАЦЯ.  


СТРУКТУРА  УЧКОМУ

   Барахтівської гімназії

УЧНІВСЬКИЙ КОМІТЕТ

Голова учкому:         Нестрига Яна (9 клас)

   Заступник:                  Стовбун Уляна (9 клас)

 

                                        1. Комісія з питань загальної  та позашкільної освіти :                                                  Очолює:   Яровенко Денис (9 клас)

 Відповідальні:     Гринько Ілля (9 клас)

                                                                                     Яренко Даніїл (9 клас)                                                                                        

 

  Вчитель-консультант: Наталенко Н.В.

 

2.   Комісія  з питань культури та дозвілля

                                    Очолює :      Клименко Олександра (9 клас)

Відповідальні:         Шарга Діана (8 клас)

                                       Бондар Анна (7 клас)

                

           Вчитель-консультант: Гринько В. А.

 

     3. Комісія з питань екології та краєзнавства

             Очолює :      Бутенко Лілія  (9 клас)

Відповідальні:       Букша Тетяна (7клас)

                                               Діжицька Мар'яна (7 клас)

                                           

         Вчитель-консультант: Кривуцик С. С.

 

 

   5. Комісія з питань преси та інформації

                  Очолює :      Гапченко Андрій (7 клас)

Відповідальні:       Лаврик Денис (7 клас)

                                                    Волошина Маргарита (8 клас)

                                            

     Вчитель-консультант: В’юн С. В.

                                  

   6. Комісія з питань дисципліни та порядку

 

               Очолює :      Гордієнко Вадим (7 клас)

Відповідальні:         Цупило Павло (8 клас)

                                                Цупило Олександр (8 клас)

 

       Вчитель-консультант: Сілякова В. М.

 

   7. Комісія  з питань спорту та здорового способу життя   

             Очолює :        Джурило Вікторія (8 клас)

   Відповідальні:        Клименко Максим (9 клас)

                                              Кравченко Станіслав (8 клас)

 

  Вчитель-консультант: Гусакова Т. С.


МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ :

сприяти формуванню розвитку потреб учнів в самоосвіті;

розвиток організаторських здібностей в учнів школи, залучення їх до проведення навчального та виховного процесу;

виховання юного громадянина України;

виховання національної свідомості, любові до рідної землі, до свого народу;

формування правової культури, естетичного світовідчуття;

прищеплення та розвиток моральних почуттів;

організація здорового способу життя.

 


     ЗАВДАННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ :

-         формування і розвиток особистості з усвідомленою громадською позицією, почуттям національної свідомості;

-         участь у розробці плану роботи на новий навчальний рік;

-         підготовка до проведення свят, виставок, конкурсів, змагань;

-         забезпечення порядку в школі : організація чергування по школі, в класах;

-         організація пізнавальної, фізкультурно – оздоровчої діяльності;

-         організація пошуково – краєзнавчої роботи в школі;організація роботи із збереження шкільного майна;

-         контроль за відвідуванням учнями школи;

-         заслуховування звітів комісій учнівського самоврядування.


                                Значення і актуальність учнівського самоврядування

   Пошук шляхів розвитку учнівського самоврядування - один з найголовніших напрямків виховної роботи в сучасній школі, яка виконує соціальне замовлення суспільства по вихованню активної особистості, здатної вирішувати найважливіші питання життя кра­їни, окремого колективу.

   Значення і роль шкільного самоврядування невпинно зростає. Участь у само­врядуванні сприяє формуванню у старшокласників відповідальності, ініціативи, творчості, вироблення у них організаторських нави­чок, потреб у суспільно - корисній діяльності, а також участь шкільної молоді у радикальних перетвореннях, що відбуваються у нашому суспільстві.

   Учнівське самоврядування - це принцип організації життя уч­нівського колективу, який дав змогу залучати учнів до планування, організації, контролю та підведення підсумків їх навчальної, тру­дової, суспільно - корисної діяльності з допомогою педагогічного колективу. Воно сприяє виробленню в учнів почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах рівності, гласності, демократизму. Тому учнівське самоврядування є одним із найважливі­ших факторів формування у сучасного школяра таких якостей.

   Розвиток учнівського самоврядування в школах дає змогу учням глибоко усвідомити свої права і обов'язки, стати творцями друж­нього, єдиного шкільного колективу.

 

Download
Положення про орган учнівського самовряд
Adobe Acrobat Document 262.4 KB