Керівник учнівського самоврядування
Гринько Віра Андріївна
ФУНКЦІЇ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
СОЦІАЛІЗУЮЧА:САМОРЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ; ІНТЕРЕСИ ДО НАВЧАННЯ; СОЦІАЛЬНО – ГРОМАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ; ВИЯВЛЕННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ЯКОСТЕЙ. |
ОРГАНІЗАЦІЙНО – ПРАКТИЧНА: РЕГУЛЮВАННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. |
САМОАКТИВІЗАЦІЯ: ЗАЛУЧЕННЯ ЯКНАЙБІЛЬШОЇ КІЛЬКОСТІ УЧНІВ ДО УЧАСТІ В РОБОТІ ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ. |
ІННОВАЦІЙНА: ТВОРЧІСТЬ, КРЕАТИВНІСТЬ, НЕОРДИНАРНІСТЬ, РІШЕННЯ, НОВІ ІДЕЇ, НОВІ МЕТОДИКИ. |
КОМПЕНСАЦІЙНА:ЗАДОВОЛЕННЯ БІЛЬШОЇ КІЛЬКОСТІ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ. |
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ САМОРЕГУЛЮВАННЯ:ВПЛИВ АКТИВУ НА КОЛЕКТИВ, СИСТЕМАТИЧНЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ. |
ПРИНЦИПИ САМОВРЯДУВАННЯ ДІТЕЙ ТА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
® КОМУНІКАТИВНО – ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ДОРОСЛИМИ;
® АКТИВНІСТЬ;
® САМОДІЯЛЬНІСТЬ;
® СВІДОМІСТЬ;
® ВІДПОВІДНІСТЬ ВІКОВИМ ОСОБЛИВОСТЯМ;
® ДОБРОВІЛЬНІСТЬ;
® ВІДКРИТІСТЬ;
® ПЕРМСПЕКТИВНІСТЬ;
® ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК;
® ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ;
® САМОСТІЙНІСТЬ;
® РІВНІСТЬ ТА СПІВПРАЦЯ.
СТРУКТУРА УЧКОМУ
Барахтівської гімназії
УЧНІВСЬКИЙ КОМІТЕТ
Голова учкому: Нестрига Яна (9 клас)
Заступник: Стовбун Уляна (9 клас)
1. Комісія з питань загальної та позашкільної освіти : Очолює: Яровенко Денис (9 клас)
Відповідальні: Гринько Ілля (9 клас)
Яренко Даніїл (9 клас)
Вчитель-консультант: Наталенко Н.В.
2. Комісія з питань культури та дозвілля
Очолює : Клименко Олександра (9 клас)
Відповідальні: Шарга Діана (8 клас)
Бондар Анна (7 клас)
Вчитель-консультант: Гринько В. А.
3. Комісія з питань екології та краєзнавства
Очолює : Бутенко Лілія (9 клас)
Відповідальні: Букша Тетяна (7клас)
Діжицька Мар'яна (7 клас)
Вчитель-консультант: Кривуцик С. С.
5. Комісія з питань преси та інформації
Очолює : Гапченко Андрій (7 клас)
Відповідальні: Лаврик Денис (7 клас)
Волошина Маргарита (8 клас)
Вчитель-консультант: В’юн С. В.
6. Комісія з питань дисципліни та порядку
Очолює : Гордієнко Вадим (7 клас)
Відповідальні: Цупило Павло (8 клас)
Цупило Олександр (8 клас)
Вчитель-консультант: Сілякова В. М.
7. Комісія з питань спорту та здорового способу життя
Очолює : Джурило Вікторія (8 клас)
Відповідальні: Клименко Максим (9 клас)
Кравченко Станіслав (8 клас)
Вчитель-консультант: Гусакова Т. С.
МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ :
• сприяти формуванню розвитку потреб учнів в самоосвіті;
• розвиток організаторських здібностей в учнів школи, залучення їх до проведення навчального та виховного процесу;
• виховання юного громадянина України;
• виховання національної свідомості, любові до рідної землі, до свого народу;
• формування правової культури, естетичного світовідчуття;
• прищеплення та розвиток моральних почуттів;
• організація здорового способу життя.
ЗАВДАННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ :
- формування і розвиток особистості з усвідомленою громадською позицією, почуттям національної свідомості;
- участь у розробці плану роботи на новий навчальний рік;
- підготовка до проведення свят, виставок, конкурсів, змагань;
- забезпечення порядку в школі : організація чергування по школі, в класах;
- організація пізнавальної, фізкультурно – оздоровчої діяльності;
- організація пошуково – краєзнавчої роботи в школі;організація роботи із збереження шкільного майна;
- контроль за відвідуванням учнями школи;
- заслуховування звітів комісій учнівського самоврядування.
Значення і актуальність учнівського самоврядування
Пошук шляхів розвитку учнівського самоврядування - один з найголовніших напрямків виховної роботи в сучасній школі, яка виконує соціальне замовлення суспільства по вихованню активної особистості, здатної вирішувати найважливіші питання життя країни, окремого колективу.
Значення і роль шкільного самоврядування невпинно зростає. Участь у самоврядуванні сприяє формуванню у старшокласників відповідальності, ініціативи, творчості, вироблення у них організаторських навичок, потреб у суспільно - корисній діяльності, а також участь шкільної молоді у радикальних перетвореннях, що відбуваються у нашому суспільстві.
Учнівське самоврядування - це принцип організації життя учнівського колективу, який дав змогу залучати учнів до планування, організації, контролю та підведення підсумків їх навчальної, трудової, суспільно - корисної діяльності з допомогою педагогічного колективу. Воно сприяє виробленню в учнів почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах рівності, гласності, демократизму. Тому учнівське самоврядування є одним із найважливіших факторів формування у сучасного школяра таких якостей.
Розвиток учнівського самоврядування в школах дає змогу учням глибоко усвідомити свої права і обов'язки, стати творцями дружнього, єдиного шкільного колективу.