СТРУКТУРА
 
методичної роботи Барахтівського НВК
 
на 2019 – 2020 навчальний
«Впровадження сучасних форм та методів організації навчально-пізнавальної діяльності учнів та вихованців навчального закладу». 
Методичне об`єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу:
 
Сілякова Віра  Миколаївна – вчитель української мови та літератури
Наталенко Надія Василівна - вчитель української мови та літератури
Гринько Віра Андріївна – вчитель іноземних мов
Панасюк Лідія Василівна – вчитель історії та правознавства
Бондар Тетяна Максимівна - вчитель англійської мови
  
 
Методичне об`єднання вчителів природничо – математичного циклу:
 
Панасюк Лідія Василівна– вчитель біології, історії 
Авраменко Галина Іванівна – вчитель фізики та математики
В'юн Володимир Степанович - вчитель інформатики та фізики
Лікуш Людмила Василівна – вчитель хімії
Хаймик Ольга Дмитрівна - вчитель географії
В'юн Лариса Іванівна - вчитель трудового навчання
 
 
Методичне об`єднання вчителів початкових класів
 
 
Бондар Євгенія Іванівна – вчитель  4 класу 
Панченко Світлана Василівна – вчитель 3 класу
Васильченко Галина Петрівна - вчитель 2 класу
Довгопол Тетяна Іванівна - вчитель 1 класу
 
 
 
 Методичне об`єднання класних керівників і класоводів
 
 
Сілякова  Віра Миколаївна – класний керівник 8, 11 класів
Бондар Тетяна Максимівна - класний керівник 5,10 класу
Разік Марія Петрівна - класний керівник  класу
Панасюк Лідія Василівна - класний керівник 7 класу
Гринько Віра Андріївна - класний керівник 6 класу
Бондар Євгенія Іванівна – вчитель  4 класу 
 Панченко Світлана Василівна – вчитель 3 класу
Васильченко Галина Петрівна - вчитель 2 класу
Довгопол Тетяна Іванівна - вчитель 1 класу

План 

роботи методичного кабінету Барахтівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» 

на 2019-2020 н.р.

 

I. Організаційна робота кабінету

1.Нарада керівників шкільних МО щодо планування роботи на 2019-2020 н.р.

2.Обговорення планів роботи методоб'єднань.

3.Планування предметних тижнів.

4.Поновлення методичного кабінету новинками методичної літератури.

5.Провести педагогічні читання з педагогічної спадщини В.Сухомлинського.

6.Проаналізувати стан курсової перепідготовки вчителів у відповідності до кадрових змін.

 

II. Підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів

1.Нарада з керівниками ШМО щодо організації їх діяльності.

2.Обговорення планів оформлення чи поповнення навчальних кабінетів із завідуючими кабінетів.

3.Складання перспективного плану атестації на 2020 рік

4.Визначення докурсових та післякурсових завдань вчителів.

5.Проведення методичної оперативки з учителями, що атестуються.

6.Індивідуальні консультації щодо оформлення творчих звітів вчителів, що атестуються.

7.Моніторинг рівня самоосвіти вчителів.

8.Анкетування з метою спонукання педагогів до самоосвіти.

9.Провести:

              9.1. методичні наради.

                         - організація навчально-виховної діяльності педагогів в умовах переходу на нові стандарти

"Самоосвіта вчителя – запорука  педагогічного успіху"

10.Співбесіди з учителями, що пройшли курсову перепідготовку;

11.Надання допомоги вчителям, що атестуються, щодо підготовки творчого звіту.

12.Провести конкурс педагогічної майстерності вчителів.

 

IІІ. Вивчення, узагальнення та впровадження у практику передового педагогічного досвіду.

1.Діагностика вчителів щодо використання методу проектів у навчально-виховному процесі.

2.Методична нарада "Об'єктивні та суб'єктивні передумови необхідності оволодіння вчителем навичками проектно-технологічної культури".

3.Нарада з керівниками ШМО щодо вивчення та впровадження у навчально-виховному процесі методу проектів

 

ІV. Робота методичної ради

1.Провести засідання методичної ради. Робота НІМО вчителів початкової школи щодо рівня володіння новими критеріями оцінювання навчальних досягнень

2.Робота ШМО щодо вивчення досвіду роботи вчителя, що атестується.

3.Використання матеріальної бази кабінету щодо підвищення ефективності уроку.

4.Аналіз роботи методичної ради, та завдання на новий навчальний рік.


Положення про методичну роботу

Затверджено на засідання педагогічної ради   закладу

Протокол №  1 від  29 серпня 2012 року

 

Завдання й основні напрямки діяльності методичної ради

Методична рада створюється для рішення таких завдань, покладених на навчальний заклад:

Ø  Координація діяльності методичних об`єднань та інших структурних підрозділів методичної служби, спрямованої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу

Ø  Розробка основних напрямів методичної роботи;

Ø  Формування мети й завдань методичної служби;

Ø  Забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних, науково – методичних і дидактичних матеріалів;

Ø  Організація дослідно – пошукової, інноваційної й проектно – дослідницької діяльності в школі, спрямованої на освоєння нових педагогічних технологій, розробку авторських програм, апробацію навчально – методичних комплексів і т.д.;

Ø  Організація консультації співробітників школи щодо проблем удосконалювання професійної майстерності, методики проведення різних занять і їх навчально – методичного й матеріально – технічного забезпечення;

Ø  Розробка заходів щодо узагальнення й поширення педагогічного досвіду співробітників школи;

Ø  Участь в атестації співробітників школи;

Ø  Проведення педагогічних і методичних експериментів щодо пошуку й апробації нових технологій, форм і методів навчання;

Ø  Професійне становлення молодих викладачів ( початківців);

Ø  Виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих учителів;

Ø  Організація взаємодії з іншими навчальними закладами, науково – дослідними установами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в галузі освіти;

Ø  Впровадження до навчального процесу у сучасних навчально – методичних  і дидактичних матеріалів і програмного забезпечення автоматизованих систем навчання, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно – бібліотечних систем. Розробка програмного забезпечення  для проведення занять і впровадження їх у навчальний процес.

Основні напрямки діяльності методичної ради:

 

Ø  Аналіз результатів освітньої діяльності за предметами;

Ø  Участь у розробці варіаційної частини навчальних планів, внесення змін у вимоги до мінімального обсягу й змісту навчальних програм;

Ø  Розгляд і оцінка інтегрованих навчальних програм з досліджуваних предметів і узгодження їх із програми суміжних дисциплін для більш повного забезпечення засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів;

Ø  Обговорення рукописів навчально – методичних посібників і дидактичних матеріалів за предметами;

Ø  Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації й кваліфікаційного розряду вчителів;

Ø  Обговорення доповідей за методикою викладу принципових питань програми, обговорення й затвердження календарно – тематичних планів;

Ø  Обговорення методики проведення окремих видів занять і змісту дидактичних матеріалів до них;розгляд питань організації, керівництва й контролю дослідницькою роботою учнів;

Ø  Організація й проведення педагогічних експериментів щодо пошуку й впровадження нових інформаційних технологій навчання;

Ø  Застосування на уроках діалогових автоматизованих систем і навчальних курсів, експертно - навчальних систем, демонстраційно – навчальних комплексів і т.д.;

Ø  Розробка і удосконалення засобів підвищення наочності навчання, а також методики їхнього використання в навчальному процесі;

Ø  Удосконалювання навчально – лабораторної бази;

Ø  Взаємні відвідування занять як усередині методичного об`єднання, так і між учителями різних методичних об`єднань із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання навчальних предметів;

Ø  Спільні засідання зі спорідненими й взаєзабезпечуючими МО з метою обміну досвідом роботи;

Ø  Вивчення досвіду роботи споріднених МО інших навчальних закладів і обмін досвідом цієї роботи;

Ø  Вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями й малодосвідченими вчителями;

Ø  Розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань за предметами.

Права методичної ради

Методична рада має право:

Ø  Підготовлювати пропозиції й рекомендувати вчителів на підвищення кваліфікаційного розряду;

Ø  Висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу в школі;

Ø  Порушувати питання про публікацію матеріалів щодо передового педагогічного досвіду, накопиченого в МО;

Ø  Порушувати питання перед адміністрацією школи про заохочення співробітників школи за активну участь у дослідно – пошуковій, експериментальній, науково – методичній і проектно – дослідницькій діяльності;

Ø  Рекомендувати вчителям різні форми підвищення кваліфікації;

Ø  Висувати вчителів для участі і конкурсах « Учитель року» і « Класний керівник».